Fotovernissage GFU - Fotoskolan Sthlm

Imorgon är det slutvernissage på fotoutbildningen jag gått på Fotoskolan Sthlm. GFU (grundkurs för fotografisk utbildning). Den är på halvtid i två terminer. Sjukt kul har det varit! Lite därför jag dragit igång den här bloggen nu när kursen är slut. Här kan jag lägga upp lite bilder. Så hoppas jag någon tittar och kommenterar. Samt det är ju jättebra för mig, vill fortsätta utvecklas, är ju bara i startgroparna. För mig är det också kul med något som motiverar, som en blogg. Iallafall. Läs mer om utbildningen på http://www.fotoskolansthlm.se under menyn Utbildningar.

Jag är sjukt trött nu, ska bli sjukt kul imorgon och du är sjukt välkommen! Mellan kl. 12-16, Kungstensgatan 45, t-bana Rådmansgatan.

Kommentera

