Waterfront

En nischad blogg. Det är det som funkar.
Den enda nischen denna har är att det är kul med fotografi.

Vissa bilder kanske inte är så bra alls. Tekniken är kass. Men man gillar de ändå. Det gör jag med denna. Tog den i morse med mobilen utanför Waterfront när jag skulle på #webbdagarna.

Samma är det med bilden som jag la upp från Las Fallas i Valencia. Den är tagen med mobiltelefon och är av låg teknisk kvalitét. Men jag älskar den. Troligen för hur jag kände just då. När jag tog kortet. Känslan. Är viktig för mig i dessa bilder. Troligen inte lika viktiga för dig. Men de som är riktigt duktiga fotografer kan nå fram hela vägen till dig.

#blogg100/19

Det här inlägget är en del i bloggutmaningen #Blogg100, att blogga minst ett inlägg om dagen i 100 dagar.

Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

2 thoughts on “Känslan

    1. thereseholm Inläggets författare

      Jo, så länge! Egentligen kanske man ska hitta en fotogenré. Ex, bröllopsfoto, inredning, mat eller något.
      Men jag har kul och provar mig fram!

      Gilla

      Svara

Kommentera

