Super. Och stöd ett 90-konto.

image

image

Från i somras. Kullavik, nära Göteborg. Superfint. Med superfina nya vänner.

I övrigt så har jag haft en supertråkig dag. Jag vet. Vuxna människan har supertråkigt. Men istället för att superlida så har jag varit superduktig. Supercyklat och joggat. Superstädat och supermyst. Allt med min lille superkille. Så det var kanske en superbra dag ändå. Jämfört med dem som superkämpar och ser inget annat val än att fly. Så himla modiga och starka. Superheja dom! Och mitt i allt det tragiska. Lite heja mej också.

Sms:a FLYKT till 72900. Då ger du 100 kr till UNHCR, Rädda barnen, Röda korset, Unicef och Läkare utan gränser. Ett samarbete med hjälp av TV4. Bäst att stödja organisationer, och organisationer med 90-konto. Dom vet vad som behövs och hur man gör det.

Lämna en kommentar